2016年8月1日

李生,乜你今日又嚟呀?

在你的一生之中,曾經遇到過最尷尬的事情是甚麼呢?

有一次,是很多很多年前的事了,有一個堪稱是溝女大王的朋友,找上了我,問我﹕「你有無辦法找到黑社會,為我打一條友一頓?」

我奇怪說﹕「你雖然為人火爆,但都好少嬲到要打人一身噃,條友係邊個,邊度犯到你呢?」

他說﹕「咪就係九龍城間泰國餐廳個老闆囉,有日我同條女去食飯,點知佢當面同條女講,話我成日溝女,帶人來吃飯,叫她千祈不要被我呃到喎。畀著你,你話慶唔慶吖?」

我大笑,不過都無幫佢揾人揼泰國菜館條友,費事為左幫朋友而自招麻煩啦。不過,呢個朋友當然溝唔到嗰條女啦。

幾年前,又有一次,有條友同個啱啱出道的明星仔(現已成為女神了)去跑馬地按腳,點知個按腳師傅同條仔講﹕「老細,我認得你呀,你成日帶女仔來呢度按腳家嘛!」

那條友事後對我說﹕「我最慶就係,我明明是帶第二D女去第二間按腳,家陣已經特登改去了這一間,所以呢條友係亂屈,但我又無辦法!」

結果,那位按腳師傅當然沒有收到貼士,但至少沒有被人打一身。不過,呢個friend亦當然溝不到那位女神,但女神後來交了不少男友,也不在話下。

但最經典的一個故事,則是很多年前,我有一個朋友,帶了一個新識的女友去九龍塘爆房,那位門房見到我的朋友,很恭敬地打了個招呼﹕「李生。」

所以奉勸各位餐廳服務員一句,有時候,話不能亂說,否則會飛來橫禍。如果見到客人和不同的朋友來光顧,甚至不適宜說﹕「老闆,乜你尋日來完,今日又來?」

上星期發生了股災,今星期應該未回復,所以股票貼士暫停,謝謝讀者閱讀本文。

http://nextplus.nextmedia.com/news/latest/20160801/415213

沒有留言:

發佈留言