2016年8月25日

內地人港「做嘢」有優勢

【明報專訊】有一宗軼事,就是有一次,監管機構調查某君,這名仁兄不是香港人,而是福建人,長期居住在福建。他把一切文件和口供準備妥當之後,決定不去躲避,而是主動叫對方去福建,同他錄口供。主動投案,有無咁易話為呀?

但對方想一想,吓,福建?容乜易被人溶咗都未天光!手下嗰班,打工仔啫,當然無咁勇猛,個個耍手擰頭,無人肯去,結果單畸士唯有不了了之。查實對方都是「善意」,打算錄完口供之後,了結單案,但對方又點知呢?

我聽了這個故事笑說﹕「當年黃仕靈單東寧案,都是叫人入江門,都是無人肯制。有莊家同他拗數,一個要入江門講,另一個則要在尖沙嘴講,結果爭持之下,大家約了在中環講……其實中環都唔係絕對安全,雪茄林就是在陸羽被人做低的。」

中證監也不敢入軍區抓人

所以,內地人在香港做案炒股票,有着絕對的優勢,因為監管當局根本沒有膽子去內地執法。然後,有人同我說﹕「內地三山五嶽,連中證監的人都唔敢去軍區找人,都驚有去無回!」

老實講,莫講是中證監,如果我是美國證監,要去到德州牛仔的荒山野嶺,去找一班鄉下佬去問話,我都肯定淆底唔敢去。

那天有人講起,某富豪飯堂居然有蒼蠅,我說﹕「你咁講,證明你好少去,那裏向來有兩隻蒼蠅,據說是養的風水蒼蠅,已經養了好多年,一直在飛來飛去,個個熟客都知。」

不過朋友問了一句﹕「吓!乜蒼蠅有咁長命嘅咩,我記得好像只有兩個月命咋噃!」

我無言,已被K.O.。

[周顯 投資二三事]

http://www.mpfinance.com/fin/columnist2.php?col=1463481127012&node=1472064208688&issue=20160825

沒有留言:

發佈留言