2016年4月25日

莊家也有北喬峰南慕容

【明報專訊】前幾天有人同我說,香港有兩大莊家,好像北喬峰、南慕容,也稱「北乜乜,南物物」,他問我:同阿南物物做刁,好唔好呢?

我說:「呢個人,如果你同他做刁,最終後悔的一定是你,他會首先放一條貴利給你,好像苗人種蠱毒,等你永遠聽他的話,痛不欲生。」

他恍然大悟說:「唔怪得佢話借一億幾千萬過我,打本畀我做生意啦!」

他想了一想又問:「咁我同阿北乜乜做刁,會唔會好啲呢?」

我說:「過程肯定舒服得多!你會一直好開心,直至死前一刻,還在為他數錢!」

在同一天,我又和某位法律界名人講起這兩個人,對方問我對他們的評價。

我說:「阿南物物,會當你係傻仔,講一啲雞話,去企圖呃你,行家當然不會被他呃到,但個心會好唔舒服,因為你會覺得他在侮辱你的智慧,講啲咁蠢的大話,所以行內人都不喜歡他。不過,雞話可以騙到行外人,也並非全無作用。但阿北乜乜就高明得多了,名牌大學畢業,精通法律,是典型的金融精英,你同佢交手,必輸無疑,就算是鬼佬的高手,也一個個被他殺到大敗,所以,如果他要呃你,一定是一個很sophisticated的計劃,令你死也死得甘心。」

法律界名人說:「唔怪得我同阿南物物咁傾唔埋,同阿北乜乜就好啱傾啦。咁你呢?」

我說:「我就梗係喺呢兩個人的身上,都刮到錢啦!雖然是刮到啲神砂,但都算是好巴閉架啦!」

[周顯 投資二三事]

http://www.mpfinance.com/htm/finance/20160425/columnist/en30_en30.htm

沒有留言:

發佈留言