2015年10月12日

暗黑幣女王落網記

暗黑幣是和比特幣差不多虛擬貨幣,英文叫「Darkcoin 」,現在則叫「Dash 」。我看網上資料,說這是全球第4大的虛擬貨幣。

我認識的幾個炒鬼朋友,都在內地炒過暗黑幣。我說:「嘩,個名咁邪惡,都有人肯炒?」

炒鬼朋友說:「個名越邪惡,越多人去炒。你都唔知,在大陸,有幾多人沉迷其中,大家都說暗黑幣好過比特幣,大搞傳銷,果個暗黑幣女王,一年之間,至少賺咗幾億銀。」

我說:「有無咁多呀?暗黑幣又唔係佢開發既,點賺到咁多錢。」

炒鬼朋友說:「佢手頭根本無暗黑幣,啲客人存錢入佢個戶口,去炒賣暗客幣,咪受晒啲客啲錢囉,同個客對賭啫。」

我說:「如果啲客提錢,或者提暗黑幣呢?」

炒鬼朋友說:「啲客要提錢或提貨,咪由佢地提囉,只要存入的錢多過提款,就只會越做越大。佢哋仲狼到自製了一個暗黑幣官方網站添。」

我說:「個暗黑幣女王咁發,不如叫佢來香港,買返隻殼啦,我做中間人,賺番個佣都好。」

炒鬼朋友說:「你已經無機會了,她已經被捕了幾個月,看來都無得放出來了。」

我說:「唉,在大陸搞非法金融,是要打靶的。」

炒鬼朋友說:「公安捉了她之後,淨係日日要她交代,要交代乜,對方又唔肯講,而家佢已經乜都講晒出來,錢都講晒喺邊度,但仍然未知落案告啲乜,親人又唔准探,淨係可以見律師,每天只吃四個饅頭。佢話呢啲生活,死咗好過。」

我問:「佢咁有錢,在監獄會不會有點優待?」

炒鬼朋友說:「而家無人敢收賄,在這些重犯的監獄,囚犯幾乎全部都要打靶,或終生監禁,錢對他們,已經沒有作用,所以他們所爭取的,不是錢,而是睡得舒服一點,厠所去得爽快一點……如果你去屙夜尿,屙完之後,你的床位已經被人霸佔了,只能睡地下。」

我嘆氣說:「所以在中國,千萬不要犯法。」

下星期繼續炒「前進控股」(1499),希望它繼續再破新高。

http://nextplus.nextmedia.com/columns/%E8%82%89%E9%A3%9F%E4%B8%AD%E7%92%B0/20151012/279336

沒有留言:

發佈留言