2017年11月27日

男女關係的階級因素

我在本欄的一篇文章指出:「 女人多半淺薄,一架名車,可以溝多好多好多女,尤其是住在大西北,屯門、元朗的女,沒有見過世面,分不清California和488的分別,而這些淺薄的女,佔了女的大部分,因此,2009年的California還是很有用很有用的。」

此文當然是引起了不少女性認為我是歧視,不過,本人和本欄向來有這種風評,我也從不否認自己的偏見和歧視,不過,有一個作者的評論,卻引起了我的注意﹕「香港有冇呢啲女人?點會冇,不過唔一定喺所謂嘅大西北 曾經有人做過實驗,搵個身光頸靚嘅男人,揸架林寶堅尼Gallardo通街兜截單身靚女,試下引唔引到佢哋上車。先講吓啲個實驗背景,係大約3年前做嘅,當時Gallardo已經係「舊款」,因為新款Huracan已經面世;另外,個男人總共嘗試向8個女仔搭訕,當時全部都係單身一人行緊街。好嘞,咁啲測試對像(即係班女)係咪真係咁「淺薄」,全部唔識分新車舊車呢?照畫面睇嘅就情況似係,因為當個男人撳低車窗主動向佢哋搭訕,問佢哋有冇興趣飲杯嘢,8個女仔之中有7個幾乎係毫不猶豫咁就開門上車,只有一個拒絕 」

問題在於﹕測試的地方究竟在哪裏呢?

答案是﹕「結果中環啲女成功上車嘅比率高達85%!」

作者的解說是﹕「呢兩個例子說明,一個人要淺薄起嚟,真係不受地區限制,你識蒲老蘭英文嘞嘞聲又如何?咪又係見高拜見低踩;相反,你住屯門元朗,亦絕對唔代表你冇見識或做人淺薄。大佬,你估而家新界仲係養牛耕田咩,香港都已經細到咁,仲分咩大東北大西北,屯門元朗一早已經係市區,有鐵搭有樓炒,如果仲有人以為稍為有個錢就可以魚肉新界女人,我強烈建議佢揸埋架法拉利入去開吓眼界,包你多幾條拉花出番嚟。」

對於這意見,我的回應是﹕「你不如問下這些在中環和老蘭蒲的女人,究竟是住在哪裏,才下結論啦。」

對,我是一個馬克思主義者,相信你的階級決定你的行為。這當然有例外,皆因社會科學只能在統計學上成立,但世上永遠有特殊個案,不足為訓,只要在統計學上贏了大數,理論便是正確。

查實,男女關係,除了生理因素之外,還有社會因素和階級因素,所以,王子、公主、貴族、富二代,永遠是最吸引人心,男女關係,同時也是虛榮感,所以富豪花了偌大溢價,去包明星,只是為了炫耀,而不是為了女人本身,挑對象的一大重要原因,是為了對方會否令到你有面子,抑或是丟臉 嘴巴罵我吹牛的人,心裏都知我說的是事實。

本周不炒細價股,抽新股,根本沒有研究,盲中中亂抽,都應該有60%以上的勝算。

http://nextplus.nextmedia.com/columns/%E8%82%89%E9%A3%9F%E4%B8%AD%E7%92%B0/20171127/561126

沒有留言:

發佈留言