2017年10月20日

地產霸權 有人暗幫

【明報專訊】同幾個有名的樓市炒家吃飯,他們說,現在的樓市好假,好多創新高的買賣都是虛假交易,偽造出來的。

我不明白地問:「但是要畀印花稅㗎噃,尤其是幾千萬的樓,畀幾百萬印花稅,咪白蝕?」

有個專門炒細價樓的炒家回答:「用公司名買,公司破產咪得囉。」

我說:「仲衰,公司名要畀多幾倍印花稅,如果唔畀,董事要負責,可以判坐監㗎。」

另一位以摩貨著名的炒家答:「如果公司破產,政府通常唔會做到太過分,唔會告到坐監。」

所以話呢,都係地產霸權有料兼有橋,全香港的市民都為他們打工,都係抵嘅,因為他們非但真係叻過人,而且仲有好多環保分子,去暗中幫助他們𠻹。

樓價升對窮人沒影響

其實,樓價上升,對很多窮人是沒有影響,而且有看不到的好處。試想想,如果住在公屋,永遠沒錢買私樓,如果樓價平,可以用好低價錢去買到大屋,心裏都不平衡啦。如果樓價飛升,咁又唔同講法,一間公屋在手,隨時大把女飛撲過來,結婚都容易啲啦。

又好似林超英這種退休人士,揸樓過世,已經再沒有新購買力了,當然是希望地產霸權延續,樓價愈高愈好,如果我係佢,也會死都唔畀人開發郊野公園,因為費事整冧樓市,累死自己吖嘛。

至於我本人,賺錢能力高,但見到大業主大地主不用工作,資產日日升值,賺錢多我十倍,我都會眼紅,咪日日寫文,砌地產霸權囉。這叫做「屁股決定腦袋」,也可以形容為馬克思主義筆下的階級鬥爭。

[周顯 投資二三事]

https://www.mpfinance.com/fin/columnist2.php?col=1463481127012&node=1508439580361&issue=20171020

沒有留言:

發佈留言