2016年2月25日

欠債遠超殼價 遲早出事

星期二,中國天化工(0362)大跌了52%,其實,早在半年前,已經有人同我講過這公司的問題了。問題其實很簡單,如果一間公司的欠債遠遠高過其殼價,是為資不抵債,這公司便很難不出事的。

當時我問:「點解咁多人肯借錢給這間公司呢?」

那高人答得很輕鬆:「唓,畀高啲息,再畀高啲佣咪得囉!」

老闆「種債」幾多都無問題

有讀者可能會問:「有很多上市公司都欠人好多錢啦,又唔係好見佢哋執笠,或股價大跌?」答案是:這要看它們是外債,還是內債,中國天化工的是外債,但好多上市公司債的是老闆自己借給公司的「種債」,咁又係另一回事,欠幾多都無所謂啦,最多供多幾次股啫。

盡信雜誌 不如無雜誌

話說上星期某周刊爆白姐姐患咗老人癡呆症,我半信半疑,就打電話去找她,諗住如果她真有此病,以後就要搵阿Paul才能夠找到白姐姐了。誰知她一接電話,講嘢鬼咁精靈,非但沒有癡呆,仲屈我請食飯添……我覺得,自己先至有老人癡呆!

由此可以見得,盡信雜誌,不如無雜誌,不過,雖然話係咁講,但我都期期買,明知半真半假,都信到十足,因為我都係典型嗰種無腦嘅香港人吖嘛!

[周顯 投資二三事]

http://www.mpfinance.com/htm/finance/20160225/columnist/en30_en30.htm

沒有留言:

發佈留言