2016年2月26日

收到5萬 竟是Deal of the year

【明報專訊】昨天說到中國天化工(0362),忽然想起了一個故事(別問我為何想起這個故事,因為一講人名,就會涉及誹謗,但行內人應該知道我說的是誰)。

話說在10年前左右,有一間叫「X泰」的公司上市,阿某君說唔夠飛,叫我搵基金圍咗佢。我心諗,個市都好差喎,呢單刁都唔易做。但找了幾日,總算找到老友,同我搞掂咗幾千萬。

於是,我就同某君報喜訊啦,誰知某君說:「對唔住,我已經搞掂咗,唔使你嗰幾千萬了。」

結果是,他醒番5萬元給我,當利市。我心想,搞咁耐,得五皮嘢,當我乞兒呀?不過有鑑於好多老闆,做好耐嘢,一聲唔該,white do,五皮嘢都算是有好過無,媽媽聲咁收錢啦。

獲邀做上市公司主席

事後,我把此事,同一位同某君相熟的仁兄講,他笑着說:「你從他的手上收到5萬元,都算是deal of the year了。」

後來我同好多人講起這件事,竟然個個都讚我叻仔:「嘩,你咁好嘢嘅,從來無人能夠在他的手上賺到佣金,仲難過賣殼收幾百萬佣金呀,你真的是叻到無人有!」

於是,這單刁居然成為了我做中間人生涯的最得意傑作,一說出來,行內人人都佩服到五體投地。大家是不是覺得不可思議呢?但向天發誓,這是事實!

最後一提,那位「同某君相熟的仁兄」,本來是個打工仔,過了沒兩年,也都發了達,賺到了十幾億,仲邀請過我做上市公司主席添。不過,想到主席位必定也是孭鑊位,可能更加是坐監位,所以我都唔敢應承了,除非佢畀番三幾億golden hello過嚟先啦,不過,如果成事,這又將會是另一單deal of the decade了,這又怎會有可能呢?

[周顯 投資二三事]

http://www.mpfinance.com/htm/finance/20160226/columnist/en30_en30.htm

沒有留言:

發佈留言