2016年2月11日

怕被人吃殼 結果被斬倉

在農曆新年,和一位莊家吹水,他說,「恆發洋參」(911)曾經找過他融資,但卻被他一口拒絕了。

他說﹕「隻股票炒到百幾億市值咁高,被人一下子斬倉,gap down掟下來,輸得好甘。」

我說﹕「就是因為它gap down掟下來,中間完全沒有人買到平貨,所以一旦反彈,就彈足幾倍,升勢好勁。」

他說﹕「一睇個盤,就知是畀人有心靠害啦,如果要斬倉,跌到1毫子左右,已經大把人接,乜嘢錢都還晒,使乜gap down到仙幾?」

我說﹕「其實,這些不專業的老闆,最鍾意把手上的股票,分按給十幾間股票行,只要一間call孖展,便會火燒連環船,咁多個倉一齊爆。」

某君插口說﹕「點解他們要分開咁多個倉借孖展?」

我說﹕「第一,分開倉借,可以借多好多錢,這好比你同一個friend借錢,最多借幾十萬,但如果分開同十幾個friend借,隨時借幾百萬都得。第二,好多莊家驚死畀人食咗食殼,所以便不敢把控制性股權抵押給同一個貴利,但誰知,結果會更大鑊。」

然後我們又講到個市將會幾時好返,莊家說,我估六月左右啦,我說,我都係估在五月,總之,呢個市,大家都唔做嘢住,免得多做多錯。

某君問﹕「咁咪好大鑊?」

我說﹕「唉,個市有大跌,先至再會有大升,到時先至係我哋贏錢的大好機會嘛。1997年大跌,1999年咪賺大錢囉,2003年見底之後,咪連炒足4年囉,2008年金融海嘯之後,又有好幾個friend發達。話唔定下一個浪,發圍兼起啤的是我們呢!」

本文章由作者為橙新聞獨家供稿,文中觀點僅屬個人意見,不構成任何投資意見。

作者簡介:

周顯,著名的炒股理論家,吃喝玩樂家,不著名的歴史學家、政治學家,過去還曾經當過社論主筆和武俠小說作者。

http://www.orangenews.hk/finance/system/2016/02/11/010028429.shtml

沒有留言:

發佈留言