2016年2月16日

寒冬不是炒股天

前幾天,同人討論某個炒股項目,我說﹕「其實而家乜都唔做得住,踏入2016年後的炒股經驗告訴我,就算有100分的利好消息,再加上往績殺聲震天的團隊,一旦搭棚炒股,都會被散戶炸到失魂。聽我的勸告,千祈唔好做嘢住。」

他很不忿氣地說﹕「其實因乜解究香港會跌得咁勁?樓又跌,股又跌,內地明明是震央,都無香港跌得咁深。」

我說﹕「這是因為聯繫匯率,港元一直在升值,如果把匯率因素也計算在內,香港樓根本沒有跌過,因為人民幣兌港元跌得重深,港股就只係跌咗三成左右。」

他說﹕「然則,你即是說,港樓同港股仲有排跌?」

我說﹕「我不敢說,不過,客觀的事實是,港元的確好強,香港所有的資產都是好貴,但是,或者美元會守不住,跌返落去呢,我哋又點知呢?」

他說﹕「但是美國經濟好強噃!」

我說﹕「這個肯定有灌水成分。全世界的經濟都咁差,有乜可能美國會一家獨好吖?美國從來就是世界的經濟火車頭,同每個資本主義國家都有很多的interaction,是大部份國家的前五大貿易伙伴之一,如果全世界都衰而美國可以獨自繁榮,這違反了經濟常識。」

他說﹕「你的結論是,我隻嘢搞唔搞得?」

我說﹕「你想炒高隻股票,隨時都得,不過如果要出貨,就無乜可能了。反而是,如果你炒大了成交,原股東仲會出來炸你添,因為這本來是無人記得的倉底貨,你一炒,反而喚醒了他們的記憶,重衰。」

他說﹕「不過我重見到好多莊家繼續炒股票。」

我說﹕「原因有很多,例如說,隻嘢跌得太深,偶然都要炒一炒,否則變仙股都似。又或者,他借了孖展,所以必須頂住股價,免被斬倉。又或者,佢真係好有錢,而家先炒高,等個市好返,有散戶入場,先至派貨,咁個節奏可以快一點……有一百萬個理由,可以在熊市炒股,不過你隻股票,都係等幾個月,個市好返先啦。」

本文章由作者為橙新聞獨家供稿,文中觀點僅屬個人意見,不構成任何投資意見。

作者簡介:

周顯,著名的炒股理論家,吃喝玩樂家,不著名的歴史學家、政治學家,過去還曾經當過社論主筆和武俠小說作者。

http://www.orangenews.hk/finance/system/2016/02/16/010028565.shtml

沒有留言:

發佈留言