2016年2月1日

斷供女人哀鴻遍野

根據周顯大師的理論,在經濟蓬勃時,越是奢侈的消費品的價格上升得越快,例如Birkin Bag的價格上升速度,便高於超級市場老百姓個個要買的泰國白米,藝術品的升值速度更加是以百倍來計……但在經濟不景時,高級消費品的下跌速度也是跌得最快,其中排在前列的,莫過女人的價格。

是的,一個男人收入減少時,第一個要cut的項目,梗係cut女先啦,這是常識吧。所以,當遇上現在這種大熊市,斷供的女人登時在市場湧現,很多大把現金的朋友,便去續供,好像接accumulator咁,接貨接到手軟,不在話下。

話說有一個朋友,他亦把一位小明星斷供了,其實一個月都係幾皮嘢啫,他個個月簽卡都簽三幾十萬元啦,不過,也許這位小明星已經不能繼續帶給他marginal utility了,所以便乘勢cut女。這好比散晒貨的股票,本來還頂住股價一陣,但當遇上熊市時,便放手任其free fall了。

同朋友講起這件事,我的評語是:「一個男人,最重要的是出糧給伙記,和畀家用屋企人,這是唔食飯都要做的,當環境不好時,門面嘢當然要做,唔通我cut咗個司機,自己去排隊交費咩,又唔通唔去福臨門食飯咩,唔去social,就無商機,這是必要的支出。但是,食嘢就梗係就住叫,唔通仲去叫隻鮑魚,魚翅浪口咩,炒碟飯叫碟菜叫個例湯咪算囉。不過,花天酒地梗係可免則免啦,至於條女,就算幾咁唔鍾意,priority應該在花天酒地之上吧。」

朋友說:「估唔到你咁悲天憫人噃。」

我說:「養條女,好似養隻寵物咁,你都想佢善終吖。就咁斷供條女,就好似掟隻寵物出街,好殘忍噃,呢個人,唉,我都唔知點講好!」

朋友說:「咁即係點?」

我說:「就算斷供,都要畀返幾個月掟煲費,等對方有個緩沖期吖,話cut就cut,好唔人道啫。」

朋友說:「莫非這就是包女的善終服務?」

我說:「唔係,呢啲係包女的社交禮儀啫。」

今星期的心水股票是「香港建屋貸款」(145),看它在上星期五有異動,相信本周會繼續炒下去,祝大家好運!

http://nextplus.nextmedia.com/columns/%E8%82%89%E9%A3%9F%E4%B8%AD%E7%92%B0/20160201/345151

沒有留言:

發佈留言