2015年9月6日

亞洲煤業揾到茶煙飯

【周顯生活雜記】《亞洲煤業揾到茶煙飯》- 周顯
突然多出了「中日戰爭勝利七十周年」這個「一次性假期」,很多人都不習慣,我本人的寫作也搞了個大混亂,搞得七葷八素,搞出了一個大頭佛,還脫了稿添。
話說星期三說了去收風,誰知同時撞期,有朋友條新船落水,我梗係要去睇睇,因為我一直想去南海釣魚,我看朋友拍的照片,那裏的魚條條好似人咁高,去釣就認真過癮啦。但如果要去,就要借返條一百呎長的大船,先至可以抵受得住風浪吖嘛。
為了趕坐新船,我惟有走兩場,收市後先去匆匆收風十分鐘, 然後衝去深灣上船。大家一定好心急,想知道係邊一隻,答案是﹕亞洲煤業(0835)。不過,線人說﹕「而家只係做返好啲,費事啲價太低,不要有太大的期望,不過你都可以揾到茶煙飯嘅。」
--------------------------------------------------------------------------------
(全文刊於9月4日出版的 ‪#‎香港投資日報‬)

沒有留言:

發佈留言