2018年7月10日

地主新一代唔同玩法


【明報專訊】前兩天,同某君吹水吹到幾名超級富豪家族送禮給中方官員,原來分為兩派,一派是單付出,不要求回報,他說﹕「所以盤根錯節,都好難打破他們種下的善因。」(按﹕當時我們是講起「鬥地主」,我在先前提起了一個學術問題﹕「究竟有沒有可能在香港搞鬥地主呢?」)

至於另一派的做法,則是每次付出,都會要求即時回報,只是暫時不知他們有沒有用相同態度,去對待港方官員。(按﹕有港府高官曾經因為接受利益,因而坐牢,並不在此次討論話題之列。)

我奇怪地問他﹕「唔係噃,照計阿某某嗰一系,一向好識做,送禮從來不手軟,無理由要講究績效㗎噃!」

不跟隨上一代送禮做法

某君說﹕「個老豆係咁啫,個仔唔一定跟隨㗎!」

我說﹕「咁又係,以前我每逢過年過節,都會收到禮物,雖然禮物包都是cheap嘢,我統統送晒畀人,但都叫做一番心意,罵他們都忍手點,但這幾年,已經無收嘢了,只是都叫做同枱食過飯,費事無端白事郁他們啫!」

然後我們又講到其他同地產商利益有關係的人,他說﹕「其實本土研究社一個月支出都要十幾萬元,你認為有無咁多眾籌呢?」

我大笑說﹕「或者真係好多有心人呢,你又知?不過話時話,某教授引用學術論文,可以只引中間一段,然後得出同論文結論完全相反的結論,都有大把人buy啦!在這個年頭,只要掛着民主招牌,就算學術上亂噏,都有55%的人支持!」

就好似幾十年前,只要掛着XX黨的招牌,就算是土匪,都可以做高級幹部,男人只要靚仔,就算係人渣,都大把女鍾意,世界就係咁,你吹咩!

[周顯 投資二三事]

https://www.mpfinance.com/fin/columnist2.php?col=1463481127012&node=1531162951931&issue=20180710

沒有留言:

發佈留言