2016年7月22日

內地人存錢 無助港繁榮

【明報專訊】朋友說,現時內地富人都不敢把錢存在北京及上海了,而是紛紛把錢存在山高皇帝遠的深圳,所以深圳的經濟才這麼繁榮,樓價才會猛升完又升。除了深圳,就是香港,總之是深圳香港兩邊走啦。

我說,我都知𠵱家深圳好繁榮,不過香港,我唔覺噃,我識得啲朋友都好窮,差啲陷入赤貧𠻹。但話時話,1995年時,香港好繁榮,不過我都好窮,呢啲係個人關係,同大市無關,再講,在香港的內地人其實同香港人圈子分開,大家河水不犯井水,所以他們發達,也同大部分香港人毫無關係。

在港內地人 河水不犯井水

正是有一天,我同朋友講起啲friend好窮的問題,朋友問我,佢哋點窮法,我想了一想,說:「阿梅某某,本來想買架法拉利,點知因為股市唔就,所以只買了一架瑪莎拉蒂就算了;阿JC君,買咗一架全新的七人車,都仲未請司機;仲有一條友,剛剛買了一架勞斯萊斯,都要等減價先買,仲要唔係長陣,普通的碌死老鼠之嘛。」朋友笑說:「你這番曬命話,好似我有一個朋友,大叫好慘呀,我問佢點慘法,他回答說,慘得過我有錢!」

我說,我剛才只是講朋友的狀况,沒講我自己,所以唔算曬命。我自己都好耐無買過嘢,差啲連「靴勿士」都要取消我的VIP記錄,有朋友仲趁火打劫,想話廉價買我啲藏酒𠻹……咁講法,唔算係曬命啩?

還有就是,本來我一直扮有性格,很少出席公開場合,而且從來不去書展,但這一年都要去一次,除了簽名之外,還可能講十幾分鐘嘢𠻹。無辦法,朋友求到,盛情難卻吖嘛,不過我已經有十幾廿年沒有去過書展了,因為好憎去人多的地方!

[周顯 投資二三事]

http://www.mpfinance.com/fin/columnist2.php?col=1463481127012&node=1469125256643&issue=20160722

沒有留言:

發佈留言