2016年6月24日

證監吃交易所 港股A股化

【明報專訊】話說證監會打算吃掉交易所,星期三那天,我和一位上市公司老闆吃飯,他說:「唓,其實咪即係變咗同A股一樣囉,呢種制度,香港人不習慣,但大陸人習慣晒,這就是港股A股化的一部分。」

他講到興起,說下去:「我隻股票給了一個大陸莊家炒,你知啦,A股不准亂發新股,所以A股莊家的炒法,是炒高炒低,在波幅之中賺錢,完全唔使沽貨。你睇我隻嘢,呢幾個月炒高咗幾倍,其實一股都無沽出過,但都賺了唔少錢。」

我說:「炒波幅的利潤點及得上沽股票呀?」

他說:「咁就梗係差好多,但是A股的市值拿埋幾十億,如果識炒,都好和味㗎,不過要求的技術含量當然高好多啦。」

A股化益晒大陸莊家

我說:「唉,不過馬死落地行,過兩個月,新例都會限制發新股,印股票都無以前咁容易,看來遲啲我們都要學大陸莊家的炒法了。」

他說:「人哋炒咗咁多年A股,我哋呢啲老狗,要學都學唔來啦。總之,港股A股化,就是益咗大陸莊家,他們都習慣晒這種炒法,再講,他們的人頭都是dai lulu(大陸佬),就算日日炒死一隻股票,車出車入,證監寄信來查,掉咗封信就搞掂,根本唔使理證監,點好似我哋咁,做少少嘢,又要拉又要鎖,唉,香港莊家都無晒競爭力啦。」

我說:「所以我哋要乞米,因為無工開。」

他說:「不是我哋乞米,是你乞米,因為我有兩隻殼,都打算找大陸莊家炒,最多我賺少啲啫。但你手頭無殼,無工開,就注定乞米嘞。」

我心想:咁我可以買你隻股票啫;但沒說出口。

[周顯 投資二三事]

http://www.mpfinance.com/fin/columnist2.php?col=1463481127012&node=1466709867931&issue=20160624

沒有留言:

發佈留言