2016年1月25日

去夜總會不是為了生果盤

我在幾年前來過壽司森,老闆之一就是我的炒股啟蒙老師Tony,幾年沒來,日前和一班老餅經紀聚會,重來光顧,赫然發現它已經開了幾間分店,性價比又幾高吖。於是,前幾天,又和梅偉森和渾水來吃,今時今日,當然是吃它性價比最高的330元午飯套餐啦,唔通去omakaze咩。

渾水提起某位少女,對其男友幾好:「她常常送小禮物給他,又畫了一幅畫送給他……」

我說:「你永遠要記得,彭浩翔套《大丈夫》,阿曾志偉講的金句,我哋唔係因為貪個果盤,而去夜總會,你年紀輕,經驗少,不要被女人的小小心意,就感動了,否則以後會被好多女人欺騙,不騙你的肉體,專騙你的金錢。」

渾水馬上受教:「願聞其詳。」

我說:「真正對你好的女人,在這個風雨飄搖的日子,應該共渡時艱,同條仔講,而家你咁辛苦,不如我出返來做嘢,幫輕吓你都好吖。或者我搬返去同阿媽住,等你慳返啲租。」

渾水說:「咁條女又無咁做噃。」

梅偉琛說:「咁佢至少有同男友上床,算是交了數。」

我說:「上床是普通朋友的行為,如果飲醉咗,周時都會執一劑架啦,所以同常蒲老蘭的女人拍拖,也常戴綠帽,是常識吧。反而是去佢屋企,煮飯畀你食、幫你按摩,又或者是去你屋企,幫你做晒啲家務,才算是親暱的行為。」

渾水說:「不過條仔都唔係對條女好好啫。」

我說:「咁就扯平,唔使計啦。總之,你千祈不要被女人的小恩小惠騙到,否則,你會死得好慘。」

今日的股票貼士是「壹照明」(8222),聽講會「即刻」落鑊炒,吓,有無咁快呀?不過此股在幾元的價位,跌至變成了毫子股,貼近52周低位,市值1.5億元,不講upside,downside應該是非常有限吧?少少地買返幾十萬股,上望升五成至七成,下守跌兩成至三成,應該是合理的期望值吧?

http://nextplus.nextmedia.com/columns/%E8%82%89%E9%A3%9F%E4%B8%AD%E7%92%B0/20160125/340818

沒有留言:

發佈留言