2016年3月10日

「傾緊」賣殼 算不上好消息

【明報專訊】星期二那天早上,同朋友交流市場心得,他說近來市場活動趨多,像你以前講過的那隻恒寶企業(1367),昨天(按﹕即星期一)炒了一轉,都係炒賣殼概念啫,其實都唔知傾唔傾得成,不過見個價低,就畀人乘機執一劑,炒番轉了。

我說,如果講「傾緊賣殼橋」,家陣最少有二三十隻「傾緊」,傾之嘛,又唔係一定成,其實一個殼股老闆,一個禮拜最少同人傾幾次賣殼啦,算乜好消息啫!

不過,最無辜的是,上個星期前某隻殼股喪炒,有人質問我,是不是我「偷跳」了。我苦笑說,我都好想偷跳,不過你隻嘢日日幾萬元成交,我都無可能買齊貨,點跳呀?

朋友想想,接納了我的證供。

經濟差 服務業水準反提高

那天去富聲食飯,食物水準明顯高了一皮……嗯!我是說本來已經很不錯,現在還再高出了一點點。沒幾天,去太平館,食物水平也高了一點,至少餸菜多了,食物熱了,這是客觀因素,錯不了的。

當然了,另一個客觀的因素,是食肆的顧客少了,這也是有目共睹,有口皆「悲」的。

所以說,有時候經濟不景,最少可以令人做事更加用心,可以令人知道,以前所擁有的東西是多麼的可貴……吓!我幾時變成了說教分子?

[周顯 投資二三事]

http://www.mpfinance.com/htm/finance/20160310/columnist/en30_en30.htm

沒有留言:

發佈留言