2015年8月31日

成立娛樂公司來溝女

有朋友想搞一間model agency,說穿了,不外是想溝女啫。他的說法是:「在商界行走,傾乜嘢生意都好,有女有得傾,無女無得傾,約老細嚟傾生意難如登天,但約老細來溝女,順便傾生意,就個個仆到來。搞間模特兒公司,三幾十萬啫,就算傾唔到生意,自己溝番兩條女,都可以返本啦。」

我說:「你開張搞模特兒公司容易,但你有job畀啲女咩?」

他搔搔頭說:「咪請個專人返嚟揾job囉。」

我說:「如果係咁,不如索性唔好做agency,直情做一間娛樂公司,簽啲女返嚟做藝人,咪仲多女!溝明星,個名仲好過溝model啦。」

他說:「做娛樂公司,成本咪好高?」

我說:「有得幾高?而家簽女做藝人,唔使出糧畀佢哋架嘛。總之,簽十幾條女返來,做一隊組合,是但揾個人作曲填詞,都係幾皮嘢,然後一個星期一次排舞練歌一個鐘,好平租場費啫,過得一年之後,先至出一隻單曲CD……使得幾多錢啫!」

他懷疑地說:「唔出糧畀啲女,有無人肯制呀?」

我說:「個個都肯制!家陣啲女咁恨發明星夢,唔好講話唔使錢,貼錢都制呀!」

他說:「咁佢哋點生活呀?」

我說:「做吓兼職模特兒,得閒做吓雞,又或者有男朋友包,咁咪得囉。」

他馬上興奮起來 :「做雞,我啱呀!佢哋唔使出去做mass market,淨係做我一個生意就得嘞。」

我們討論到興緻勃勃,誰知另一位朋友冷冷說:「呢一招啲橋咁舊,呢幾年已經畀人用到殘晒,無女上當架啦。」

我回心想想,身邊的確識好多女都已經是組合成員,如果要再找新女,恐怕真的很難。唉,在香港,要找出一條揾女的新橋,可能比找出一條揾錢的新橋,更加困難!

本周大市繼續低沉,講親的股票都輸,暫時不說了。

http://nextplus.nextmedia.com/columns/%E8%82%89%E9%A3%9F%E4%B8%AD%E7%92%B0/20150831/254705

沒有留言:

發佈留言