2015年8月18日

溝醜女的社交禮儀

有一天,和小朋友渾水去參加一個聚會,那個聚會聚了很多女,我到場時,只見渾水和兩條仔,站在一角,正在喁喁私語地吹水。

由於我成日都要走幾場,所以坐不了多久,便散水了,趕去下一場。在事後,我在報館開會,同渾水開會,順便同他說﹕「喂,果日咁多女,點解你唔埋去,溝下女呀?」

他說﹕「嗰D女我唔係好啱。」

我說﹕「你唔啱都要過去吹幾句,咁先至符合社交禮儀嘛。」

他說﹕「唔係呀嘛,唔啱都要吹?」

我說﹕「如果唔啱,仲要揀最醜樣嗰個,坐喺佢身邊,同佢傾偈,咁先要叫做一個gentleman。」

他不明白﹕「點解要咁做?」

我說﹕「有時幾條女來聚會,坐埋一齊,自己有自己玩,寸寸咁,唔騷D仔,有男仔坐埋去,敷衍應兩句,眼尾都唔哨,呢D懶有嘢的女,是不是很無禮貌,很討厭呢?」

他說﹕「當然很討厭啦,我都成日畀人咁對住。」

我說﹕「所以一個淑女,就算D仔唔啱睇又唔啱嘴,應該禮貌地去聊天,而且日行一善,更加應該照顧那些最唔使恨的毒撚,就好似戴安娜王妃,專門去幫D愛滋病人,咁先至似貴族。」

他說﹕「咁如果有睇中了的美女,咁我係唔係仲要照顧最醜嗰個呀?」

我大笑說﹕「你睇唔啱,先至要講禮貌,去照顧下D醜女,扮有風度啫,唔通你見到靚女,仲去扮紳士咩!這正如你得閒無嘢做,就話去非洲做義工啫,唔通有幾千萬等你去揾,你都唔賺去非洲咩,係都賺咗落袋先去做義工啦。」

近日買的股票,隻隻都輸,所以無謂累街坊,不講股票了。記得在2012年,初寫股票時,也曾經有過一段凡買即輸的日子,只希望這些慘痛日子快點過去吧。

本文章由作者為橙新聞獨家供稿

作者簡介:

周顯,著名的炒股理論家,吃喝玩樂家,不著名的歴史學家、政治學家,過去還曾經當過社論主筆和武俠小說作者。

http://www.orangenews.hk/finance/system/2015/08/17/010018841.shtml

沒有留言:

發佈留言