2015年8月26日

環球股災下 仍不乏贏家

【明報專訊】這幾天,股市急轉直下,輸到大家面無人色,難得梅偉琛還有心情出外遠遊散心,皆因他已把部分股票套現,手頭現金是八位數字。對!你沒看錯,是八位數字,而且他還剛剛買了一部豪華版的七人車添。有咁嘅實力,就乜都唔使怕啦!

至於我,在星期一的當晚,本來有一個賭局,設在蘭桂芳,我心諗,近來窮窮地,都要賭多啲錢,贏番啲使用返嚟,幫補家用。誰知晚上十點,我打電話給host,他說,道指跌一千點,成班友仔無晒心機,賭局call off。

道指插千點 牌局要取消

跟着我就打電話給其中的一名賭仔,同他說﹕「你唔使擔心噃!衣家咁嘅情况,美國加息的機會是接近零,中國再度出手救市的機會,是接近100%,希望在人間嘛!」

誰知他說﹕「唓!我都無股票喺手,都無驚過!」

我說﹕「咁你就happy啦,睇住成街血流成河。」

他說﹕「咁又唔係咁講,以前好似印銀紙咁贏錢,衣家無得贏,已經當輸了。」

我心諗,你個死仔包,咁串,信唔信我打一二三四五六你,不過口中卻說﹕「好耐無一齊食飯,不如星期四聚聚好喎。」

結果約了宵夜,皆因我有兩個friends剛買了遊艇,要請我上船玩,只是40幾呎的小船啫,不過要在船上食埋飯,所以只能去吃宵夜。

所以說,在這個股災中,還是有不少贏家的。

[周顯 投資二三事]

http://www.mpfinance.com/htm/finance/20150826/columnist/en30_en30.htm

沒有留言:

發佈留言