2017年6月28日

陳局長愛「聽」業界意見

【明報專訊】大家都知道,我很不喜歡陳家強,認為他當財經事務及庫務局長,是尸位素餐,搞死香港金融,現在他終於不連任了。不過,他日前就阿里巴巴因「同股不同權」而被否決上市的一番話,卻可以為我以上的斷言,作出新的註腳。

就這事件,陳家強稱「唔記得」為何談判破裂,但同股不同權「懸而未決」。

記住,是「唔記得」,你懂的。

至於去年的「上市架構諮詢」,遭到強烈的反對,陳家強透露不會全盤推翻原本建議,「我同Carlson(證監會主席唐家成)講,你哋有權,用咗佢先啦」!

記住,是在大量反對之後,仍然要有權用咗先。咁諮詢又有什麼用?

張華峯2012年當選金融服務界議員,他對陳家強的評價是「性格溫和,不同意亦不會即場動怒,亦樂意出席業界活動,但陳家強聽取業界意見要求後,好多嘢最後結果都未必係我哋想得到的結果,或者講講吓無咗下文……從來都唔拒絕我哋的睇法、要求。不過工作出嚟嘅效果唔係太明顯」。

真正革命家 不走上前線

看香港的新聞,往往笑到爆嘴,那天看到社民連前主席陶君行被訪問時說,「教主」黃毓民、熱血公民等組織,過去「只叫人去做,但唔係自己去做」,是極不道德。社民連則「有底線」,抗爭時不會傷人和破壞物件,被拘捕時更突顯當權者的不公義,發起運動時亦會身先士卒。

我作為一名歷史學家,告訴大家,其實所有的革命家,都是躲在背後指揮一切,所以為何孫中山策劃咁多次失敗的起義,都死唔去,咪因為佢無親自上陣囉。喂!嗰個係領袖嚟㗎,一旦瓜咗,革命咪無人統領,亦無人籌款囉!阿陶君行,你搞社運咁多年,唔係連咁簡單的基本歷史知識都唔知吖嘛?這正如你都識咗阿某君咁多年,並肩作戰,盲目支持對方咗咁多年,唔係呢幾年先至知道對方的為人呀嘛?這正如當日我做網台節目,兜口兜面窒劉夢熊﹕你識咗梁振英咁多年,唔係等到佢出賣你,你先知佢為人呀嘛?

知人不明,在政治上,已經是死罪了,因為人蠢無藥醫!

[周顯 投資二三事]

http://www.mpfinance.com/fin/columnist2.php?col=1463481127012&node=1498588994223&issue=20170628

沒有留言:

發佈留言