2015年6月25日

MK仔如何改善形象

小朋友渾水染了一頭金髮,但照樣溝不到女,後遺症是每天踫到警察,也會被查身份證,皆因這個金頭實在太過MK-look了。

作為一個偶像派股評人,我同時也是一位形象設計師,對這位小朋友作出了一個改善形象的建議﹕「你要把頭髮染回黑色,剪一個乖仔頭,穿乖仔衫,夏天是熨得畢直的白裇衫、卡其褲,冬天穿樽領毛衣,外罩一件Brooks and Brothers的單衣西裝外套,穿Clarks鞋,溝女就容易得多了。」

渾水奇怪地問﹕「這些nerd-look,不是沒有女生喜歡的嗎?」

「nerd-look的nerd,當然沒有女吼,但你是nerd-look的青年才俊嘛,廿歲出頭,炒股票年賺幾百萬,兼且又有名氣,咁點同?」我說﹕「你記著一點,就算是MK妹,都喜歡青年才俊,不喜歡MK仔。好像我,都喜歡高瘦後生的女仔啦,唔通揀個似我個款的咩!」

渾水問﹕「然則我個look,係咪好唔掂呢?」

我說﹕「咁又唔係,如果你呢個MK-look,坐住一架勞斯萊斯,幾個保鏢跟住,咁梗係好有型、好不覊啦,不過你而家呢副身家,carry唔起呢個look啫。」

然後有人問﹕「有口話人,無口話自己,咁你呢?」

我說﹕「就好似我,成日睇到D好靚的名牌,穿上我的身上,件衫是搶眼,但卻顯得我更加醜樣。所以,我只能穿那些低調的衣服,例如HERMES呀,Loro Piana呀,先至同我個look襯。」

我補充了一句﹕「做我們偶像派呢行,衣著形象好重要,你睇阿梅偉琛,以前著到憂衣憂祿咁,依家都周身名牌,飛個髮都去Mandarin Oriental,飛千九幾銀,出入揸Benz,戴住隻Patek Phillippe,食親都係富豪飯堂,同老細傾刁,都有飛屎啦,傾多好多生意返來,你估佢今年揾幾千萬,真係乾賺,唔使成本架。」

今個星期仍然是所有股票唔得,唯有等下個星期先至講。

http://www.orangenews.hk/finance/system/2015/06/24/010015910.shtml

沒有留言:

發佈留言