2015年6月2日

由弱勢小數黨組成的聯合政府

有個朋友想買一台法拉利,不過女友反對,他從政治的觀點去看,對我說﹕「當國家發生了極大爭議,無法解決,我只有宣佈解散議會,另組由幾個小數黨派組成的聯合國會,沒有了多數派,就是一個弱勢議會,以後我的命令將會易於推行好多。」

這位仁兄,又後生又疊水又闊佬,當然有條件這樣做啦,正是女死女還在,飛咗家陣呢件,要另外找十個八個補上,是易如反掌的事,要由好多女組成一個弱勢議會,有何難哉?

這正如前幾天,我吹水時說起了兩性關係,我說﹕「世界上有三種情況,是你死我活,殘忍不堪,絕對不能對敵人姑息的,第一是政治鬥爭,第二是商場和金融市場上的金錢關係,第三則是男女關係。」

或曰﹕「車,好多種關係都係你死我活架啦,戰爭、比賽都是這樣啦。」

答曰﹕「但是戰爭和比賽,是敵人就是敵人,關係不會轉變,但是政治、經濟、男女,今天是盟友,明天卻可以忽然變成了敵人,後天卻又可以變回朋友,這才是最難以捉摸的。」

再曰﹕「你講咁多,其實即係有錢同靚仔大晒啦!」

我說﹕「女人咪係一樣,靚女也是惡晒,世界就是這麼殘酷的,好似我同你咁既款,呢幾十年來,溝女畀盡幾多loading,大家心照啦!」    

所以呢,從道德的角度去看,那位朋友要解散強勢議會,都係無可厚非既,鬼叫家陣佢條件好,梗係有話事權啦。果D無條件的港仔,就畀港女玩到謝,世界就係咁殘酷架啦。」

今日暫時沒有股票推介,下期再講。

http://www.orangenews.hk/finance/system/2015/06/01/010014439.shtml

沒有留言:

發佈留言