2014年11月7日

殼股5億之謎

前兩天,某位老闆來電,問我現時的殼價。我回答說﹕「某位殼王剛剛賣了一隻,五億一。」

「吓,乜咁貴?」他吃驚。

「我講兩件事過你聽。」我說:「第一件,某位朋友同我講過,而家一隻殼賣5億,論性價比,平過10年前賣6千萬一隻。因為而家亂炒,在市場賣到的股票,集到的資金,遠遠超過以前10倍,所以,殼價貴返10倍,也是很正常的事。」

我接下去說:「第二,你知而家A股殼幾錢一隻嗎?」

他說:「十億一隻囉。」

「是十幾億一隻先啱。」我說:「港股可以發新股集資,又沒有除牌機制,炒股票又不用升停板,而且仲可以走資到香港添,但殼價只有A股殼的三成,再加埋就嚟有滬港通,你話啲大陸佬點會唔飛撲過來香港買殼吖?」

「我啱啱仲同人講,三四億一隻添,唔怪得嗰個人即刻Show fund proof,馬上要落訂買啦。」他說﹕「如果一隻殼賣到五億一,我手頭嗰幾隻都想賣埋呀。」

「就係因為你們這些港殼老闆大量出貨,先至壓住個價在五億,如果沒有沽家,殼價炒到二十億元一隻都得呀!」

http://www.metrohk.com.hk/index.php?cmd=detail&id=252471

沒有留言:

發佈留言