2018年4月10日

大戶部署開單邊倉

【明報專訊】星期五那天,和一名股壇奇女子吃午飯,講起大市,她說﹕「個市好奇怪,應升不升,不應升就升,應跌不跌,不應跌就跌,好似開緊單邊倉,一旦開夠倉,就會走單邊了,我認為將會很快出現。」

這名奇女子,是連我都好佩服的那種,幾十億元身家,20幾歲已經發達,不過個名唔講得。但言談之間,她都傾向相信大市下跌居多。

至於我本人對市場的看法,查實現時氣氛已經衰到無倫,壞指標、壞消息都出齊了,奇怪的是,看指數,只是跌了區區一成,如果以跌咁少,但市場氣氛咁差來作對比,都真是好少見。

熊市一般年半見底

至於我和戰友們的策略,就是繼續抱持股票,原因很簡單,都無liquidity(流動性),點沽呀?如果股災,咪唯有齊齊等死囉!我說﹕「好彩大家都有番啲現金傍身,通常一個熊市,頂多年半就已見底,兩年開始復蘇有錢搵,只要手頭現金夠頂兩年,就熬過㗎啦!」

然後我問戰友,他架新款法拉利幾時到,他說﹕「年尾啦!」

我說﹕「自古以來,買勞斯萊斯同買法拉利都好邪,一買就股災,我自己就買親樓都會股災,落訂的第二日都即跌呀!」

他好奇問﹕「乜唔係剩係買勞斯萊斯先至邪咩?」

我說﹕「幾十年前,法拉利無咁流行,就兩者一樣邪,但近十幾年來,人人揸法拉利,就少咗聽呢句話嘞,不過魔咒是否依然有效,就好難講了。」

然後,我又同另一個人講起此事,她說﹕「唔係喎,我好多股友都買法拉利,都無事吖!」

我說﹕「呢個魔咒從來只是對撈偏門的人有效,股票也是偏門。你識啲仔全都是富二代,不受影響。」

[周顯 投資二三事]

https://www.mpfinance.com/fin/columnist2.php?col=1463481127012&node=1523301775315&issue=20180410

沒有留言:

發佈留言