2017年2月20日

「賺梗」生意也要搵人入股?

【明報專訊】前幾天,有人介紹一名朋友給我認識,說希望促成我們有刁做,他賺佣金。我說好啦見一見,我都想你賺點佣金。中午飲茶一見,哦!原來是某位女星的男友,不過早已分手了。這位仁兄,我都認識他的前老闆,據說他都幾蠢,所以老闆後來也沒用他了。

司機載他過來,但他好像不熟悉香港幾家富豪飯堂的位置,去錯了地方。他穿一套登樣的西裝,皮鞋我想都值一兩萬元,袖口繡了他的initial,可惜initial是粗口,笑死人都唔知。不過,他好像沒聽過我的名字,我心想:「你出來walk,連我都唔識,好打有限。」

大師都唔識 好打有限

然後,他開口介紹他的plan。他耐心講解了一大串,又叫侍應來,要拿一張紙來解釋,我不想他繼續說下去,浪費我的時間,便說:「不用了,let's talk professional,你的意思是不是說,你在迪拜有一家公司,有買賣實(黃)金的牌照,買進實金的同時,沽出一張期金,賺取差價,差價有5%至15%,而且是賺梗的,不論金價升跌,都賺錢。」

他同意,我說:「咁你想點?要我做啲乜?」他又說了一大輪,我說:「哦,即係入股,又或者是買你們的債券啦!」

我當然不會同他討論下去,心裏只是想,呢餐飯究竟邊個埋單呢?無理由蝕畀佢㗎!但係佢乜都唔食,我好難唔埋㗎噃。唉!唯有當請個friend啦。誰知有另一名朋友撞到我,埋埋我張單,省卻了我的煩惱。

當晚碰到了一名老友,同那名仁兄的前老闆很熟,老友說:「係呀!佢鬼鬼哋,以前成日同埋班鬼佬老千fund埋堆,所以唔係幾識唐人。吓!乜佢𠵱家搞呢科呀?」我說:「咪係囉,仲搵到周顯大師𠻹!我都唔知點答佢。唔怪得佢前老闆成日話佢蠢,𠵱家我明晒!」

[周顯 投資二三事]

http://www.mpfinance.com/fin/columnist2.php?col=1463481127012&node=1487532800464&issue=20170220

沒有留言:

發佈留言