2014年6月23日

識老闆要先sell橋

話說不久前,我的朋友說要介紹「東南國際」(726)新老闆余勝明給我認識,誰知過了一個多月,居然沒有下文,我惟有致電催他,問他是不是「大隻廣,口慷慷」。

這位朋友的回答是:「喂,你要識老闆,都要有條絕世好橋,先至可以有藉口去介紹架,唔通我貿貿然同個老闆講,有個朋友想識你咩。」

我說:「乜我周顯大師個朵唔夠照咩?」朋友說:「國內老闆,點知周顯大師是乜水,除非他看過你的武俠小說啦。」 

我沒好氣說:「要咩絕世好橋去識老闆呀?」

朋友說:「梗係搞佢隻股票的橋段啦,唔通度橋拍戲咩。」我說:「家陣億幾銀市值咁低,很多財技都做不了。我認為,甚麼都係假,首先要把市值拉高,才可以講嘢。」

朋友說:「那怎麼去把市值拉高呢?願聞其詳。」我說:「拉高市值不外乎3種方法,一係炒高股價,一係發新股或供股。但老細的買入帳面成本是1.54元,現在的股價是0.445元,你叫他低價發新股,他一定扑你個頭。」跟著內容……下刪百幾字,本來寫好了,但覺得有法律問題,為免被人「的」去問話,所以刪掉了。

朋友說:「好,我同老細sell呢條橋,你等我好消息。」

我說:「我見你講開先至講咋,我其實好多嘢做,都不是很有空識新老細。不過,如果你要我講一條橋,我講不出來,我都好無面。」朋友說:「不過,你呢條橋,表面浮誇,實際只不過是好普通的大路嘢,唔算得乜嘢絕世好橋喎。」

我說:「橋唔怕舊,最緊要老細受,市場受不受,反是其次。十幾年前市況不好,市場沒有散戶參與,只有A君不停溝到老細。原因?是他不停大讚老細的股票好值錢,炒高幾倍都大把基金要,結果是老細出資給他炒股票,老細輸光收場,他卻日進斗金。」朋友說:「結論是……」

我說:「結論是,sell老細,就像溝女一樣,要把老細的公司讚到天上有,地上無,佢話乜都得,話佢間公司好值錢,因老細愈雄心壯志,我們賺的錢愈多,所以一定要博命去撥他。反過來說,如老細向下炒,我哋咪賺得份佣?幾十萬,仲可能幾個人分,一個人分得十雞八雞,買糖唔甜,買鹽唔鹹,還是做少單,算數罷了。」

http://www.am730.com.hk/column-212997

沒有留言:

發佈留言