2017年9月4日

住幾億元house 未算入流

【明報專訊】上星期同幾個超級富豪吃飯,講到其中一名蓋了幾幢賣幾億元的豪宅,擦鞋仔大讚:「間屋起得好靚!」

超級富豪很不屑地說:「唓!間屋起來賣,要賺錢的,靚得去邊?」

然則他以為哪一間屋最靚呢?

他說:「石澳道十九號間屋,是個鬼佬起的,他的太太是中國人,四萬呎地,再加政府租了八萬呎給他,起了一間兩萬呎屋,十萬呎花園,只有一間睡房,兩間客房,是我見過最靚的屋。」

他的專用燈光師給我看了照片,的確幾靚,但說是最靚,就不敢說了,因為大部分的相是室內,而且是黑夜照片。

根據超級富豪的說法:「間屋靚唔靚是睇建築,室內設計你想點豪華都得啦!」

我說:「你都可以把你在山頂間屋起到好似佢咁靚。」

他說:「我都想,可惜我無咁大塊地呢!」

李嘉誠壽山村道屋夠「實淨」

講到馬化騰間屋,梗係唔夠19號咁靚啦!我的老友Edmund買了趙世光間屋,找了Norman Foster做設計,不過未起好,無得比較。我去過李嘉誠壽山村道間屋,因為有個朋友租了,很實用,但花園唔夠大,不過感覺到好實淨,保安好嚴密。

在座有另外一名超級富豪,他的大屋不說了,在大屋前面建了兩間「小」屋,8年前有傳媒報道說一間開價8億元,我有個姓「簡」的炒股friend說,間小屋好靚,8億都好想買。我問起超級富豪,他說﹕「間屋留畀個仔住,唔會賣,傳媒亂咁報道。」

原先那名超級富豪說﹕「不過我認為佢間屋都唔夠靚。」

我笑說:「佢嘅大屋是買回來的,不是自己親手設計,他不會介意你批評。」

他點頭說:「沒錯,我都無整過間屋。」

所以,住幾億元的house,在這些超級富豪眼中,根本不夠班。

[周顯 投資二三事]

http://www.mpfinance.com/fin/columnist2.php?col=1463481127012&node=1504467115975&issue=20170904

沒有留言:

發佈留言