2017年9月4日

有錢人只會同4種人來往

真人真事﹕
一位幾百億身家的地產富豪,在下晝四點幾,忽然致電某位老友﹕「喂,今晚有無女,出來食晚飯,要高質素,有正當職業,識得談吐,唔係做雞嗰隻,最好係律師、banker呢啲專業人士啦。」

點解呢?

原來當晚他約了一位科網巨頭食飯,大家知道,幾條麻甩佬食飯,如果沒有紅袖添香,是多沒趣的一回事,如果帶啲cheap女出來,就會好丟假,所以老虎都要找一些高質美女,先至切合身分。

其實大家都不是為了溝女,只是為了吃飯氣氛好一點而已。再者,身為東道主,如果無女在手,都好無面。

大家不妨猜猜,這位老友如何回覆呢?

後來他和朋友說起此事﹕「喂,高質美女係重要資源,你叫埋我去食飯,我梗係帶幾件出來,我都要面家嘛。但係你去食飯擦鞋,又無我份,我點解要幫你揾女啫?」

這故事告訴我們,在這世上,女資源和水資源同樣重要,有一位聰明人說過一句聰明話﹕「富豪只會同四種人來往,第一種是你有魚介紹給他們,第二種是你自己就是魚,第三種是你有女介紹給他們,第四種是你就是女。」

本星期沒有股票貼士,皆因細價股死下死下,不過,有好幾個朋友都說,上個星期細價股開始郁返,雖然只是稍稍好轉,但我相信,下星期一定有心水可以提供。

http://nextplus.nextmedia.com/columns/%E8%82%89%E9%A3%9F%E4%B8%AD%E7%92%B0/20170904/545388

沒有留言:

發佈留言