2015年2月23日

溝女的軟實力

那天同一位很聰明的朋友,講起「軟實力」這個政治學概念。

很聰明的朋友用了一個例子:年前港女Tiffany關x敏在蘭桂芳即場把新加坡籍的男人甩掉,改與「洋腸」David Campbell上床玩一夜情,還給拍下了照片,來作為說明:「嗱,呢啲鬼佬,在外國可能不過是cheap到痺的勞動階層,在香港住這些臭崩崩的賓館,對著港女,照樣遇敵殺敵,港女即場除褲,無法抵擋。不但在香港係咁,鬼佬橫掃整個亞洲,都係有殺無賠,呢啲咁,就係國家的軟實力嘞。」

另一位朋友問:「甚麼是有殺無賠?」

我說:「咁你都唔知,咪即係齋上女唔使溝又唔使畀錢囉。」

聰明的朋友補充說:「你睇啲強國人,個個擺出來個款都咁嘅樣,要溝女,唔係溝唔到,不過要加loading囉。香港人使10萬溝到嘅女,強國人要使50萬,呢啲就係無軟實力嘞。」

我想了一想,問:「那麼,如果有朝一日,中國人好威,去外國溝女,一講我是Chinese,鬼妹即刻投懷送抱,這是不是代表了,中國便很有軟實力了?」

聰明的朋友說:「仲使講!如果認中國人,可以到處都溝到女,仲有人搞港獨?個個都搶住認自己係中國人啦!而家之所以啲香港人唔認自己係中國人,之唔係因為做中國人溝女,要加loading之嘛!」

最後,要一提明天的心水號碼,又是「國藝娛樂」(8228)。這股票在我推介之後,一直在升,走勢看俏,所以我相信,這個升勢將會在過年之後,持續下去,很可能會開一個大紅盤。恭喜發財!

http://nextplus.nextmedia.com/columns/%E8%82%89%E9%A3%9F%E4%B8%AD%E7%92%B0/20150223/157634

沒有留言:

發佈留言