2015年3月23日

Over-sale有助溝女有礙撇女

朋友請教我溝女之道,我說:「這是切不可教的一門秘藝,因為對社會的殺傷力實在太力了,有違天道。」

他說:「正是所謂的望、追、上、撇,最難的就是撇,你不教溝女,教撇女,總可以吧?」

我皺眉說:「撇女還不容易?你減少見她,然後說財政有問題,停止出糧,跟著天天溝女,夜夜笙歌,如果她還不走,便出絕招,說生了性病,叫她去檢驗,如果她還不走,你便出絕招,娶第二個做老婆,趕絕她的後路,保證斷尾。」

他苦著臉說:「咁絕,好難做得出架喎。」

我說:「咪湊係囉,你又要撇女,又要做好人,又要對方不去麻煩你,無手尾跟,好難家嘛。」

他說:「如果係你,你會點做?」

我說:「你應該在溝女的時候,已經預備定撇女,有晒後路,咁先至可以撇得瀟洒。」

他不明問:「咁即係點解?」

我說:「你哋呢D溝女精,溝女驚死溝唔到,乜嘢大話都講晒出來,又話自己係李嘉誠個私生子,又話自己會買樓畀條女,又話自己會同佢結婚,一日打幾十個電話,幾百條信息,情話講到盡,自己D架生出晒嚟,法拉利、山頂豪宅、百呎遊艇,件件都係攞你命三千,一旦上咗,就企圖趙完鬆,先前講過D全部唔算數,條女梗係唔放過你啦。」

他說:「然則應該點做?」

我說:「簡單點說,溝女和做推銷一樣,切忌over-sale,這雖然可以加強擊中的成功率,但卻會在成功之後,引來無數的麻煩,以後想撇也撇不成,非常麻煩。」

他說:「咁阿S仔呢?他咪又係亂吹一通,溝盡天下索女兼豬扒噃。」

我說:「S仔窮到燶,唔亂吹,就無女,梗係要推到盡、吹到爆啦,如果唔係,點有女埋身呀。女上咗身之後,睇到佢個情況,條女都揾掟走啦,根本唔使考慮撇女的問題。但你是有身份家嘛,咁梗係要用唔同手法啦。」

他點頭說:「你說得對。」

我說:「所以阿邊個阿邊個,間漾日居三千呎canon house都賣咗佢,拉利都賣埋,改搬去幾百呎studio蝸居,揸架細車仔,咪就係為咗怕咗D女上身囉。」

他很不安地問:「揸車仔,住蝸居,會唔會溝唔到女架?」

我說:「自己獨居新樓,有架車仔揸下,在香港地,好威架啦,又唔係阿伯,已經好多女埋身架啦,使乜驚!」

本星期的心水股票是「中國天溢」(756),祝大家好運!

http://nextplus.nextmedia.com/columns/%E8%82%89%E9%A3%9F%E4%B8%AD%E7%92%B0/20150323/172102

沒有留言:

發佈留言