2016年5月13日

幫莊家接貨 最緊要「老實」

【明報專訊】話說我們做股票這一行的,很多時都有團結互助的精神,也很講口齒。有時候,一位行家來電叫你接一接貨,通常都會答允。有一次,某位莊家甚至同我說﹕「我同阿邊個接咗4000萬貨,點知佢玩失蹤,遲咗兩天交收,嬲到我震。」

我奇怪地說﹕「喂,你同阿邊個唔多啱㗎噃!」

他說﹕「有個friend做介紹人,算啦,當幫吓人啦。」

我們守望相助的精神,可見一斑。

又話說有另外的一位著名莊家,打電話給某人,買了一些股票,事後居然不認數,這位某人當然是㷫過火屎,四圍唱這位無良莊家,講嘢不認數,輸了他100多萬元。

我作為知道內情的人,當朋友問起時(其實好多人都問過,因為兩位當事人都非常活躍),我的回答是﹕「這位莊家當然不是好人,常常楝人當食生菜,不過他叫某人買股票,當日收市無報數,T+2又無報數,到隻股票跌了下來,才去呱呱嘈,說要補回差價,咁阿莊家梗係話你輸打贏要,不肯賠錢啦!」

朋友想了一想,說﹕「咁阿某人又確係蠢了點,也可能是貪心所致。」

我說﹕「所以做呢行,一定要有規有矩,我同呢位莊家做嘢,次次都交收清楚,無吃過虧,重次次都有幾個巴仙利潤𠻹!無他,我夠均真,從來唔偷跳,也從來無落格,夠老實吖嘛!」

朋友說﹕「吓,你都叫老實?」

我說﹕「睇對邊個啦,我是偷跳的老祖宗,有得偷跳就梗偷,有得落格就梗係落。但對呢位莊家,邊個想出蠱惑死邊個,係我知佢手法,死都唔畀佢有位入。」

[周顯 投資二三事]

http://www.mpfinance.com/htm/finance/20160513/columnist/en30_en30.htm

沒有留言:

發佈留言