2014年5月25日

我為何不入黑社會

我小時候已經認識不少壞人,但卻一直沒入黑社會,不是沒機會,而是死不肯入。為甚麼呢?不是因為我的道德很高尚,而是因為那時我見到的黑社會們,都是窮到死的霉揼兜,食飯去茶餐廳,身邊又無女,就算有女,都係雞,喂,咁嘅環境,點入得過呀?如果入黑社會可以攬明星,揸波子,我一早入咗啦!所以我常常取 說,那些入黑社會的青少年,都蠢得像豬。

到了今時今日,黑社會這一行業更加難撈了。我的朋友G君,開了一間酒吧,他的說法是﹕「一個月畀皮半(按:即1.5萬元)泊車,所有代客泊車他們搞掂,有抄牌,他們要俾晒錢,行過條街,幾十人叫你蔡生蔡生,不知幾威,得閒叫人去傍住自己出巡威吓,又或者是同人嗌霎,吹雞兇人,一個醒五百,一百個先至五皮嘢找數,價廉物美,幾爽呀!」

我說:「做黑社會,從來都係笨實啦,以前幫大佬賣老翻,一個月醒幾千銀,打份麥記都好過佢。要坐監架噃,就算不加loading,都唔好低過最低工資吖!」

但有關黑社會的最精警句子,是一位江湖大佬說的:「你哋做股票嘅,以為自己呃人買股票好叻,其實最叻係我哋黑社會,呃班靚仔去劈友,只係醒幾千蚊,封他們做紅棍咋!」

看,我寫的東西,多麼的有警世意義!青年人必看!

近來最有心水的股票,就是「標準資源控股」(91),不過近來手氣麻麻,結果是叫了至親好友去買,自己不敢去買,但當它升了上去之後,又忍不住,高價追了幾百萬股,平價不買貴價買,真的是犯賤!

沒有留言:

發佈留言